چای دمنوش و قهوه لیوانی

آگهی رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت گل لیست دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
گروه:
نوشیدنی - چای
محل:
تهران-تهران
قیمت:
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1055

توضیحات کامل مطالعه کنید. با تشکر فقط در یک دقیقه دمنوش چای و یا قهوه مورد نظر خود را آماده کنید. محصول لیوان چای دار لیوان دمنوش دار و لیوان قهوه دار تنها با ریختن آب جوش در لیوان ها در کمتر از یک دقیقه آماده میل کردن می باشد. تمامی محصولات لیوان چای دار لیوان دمنوش دار و لیوان قهوه دار تولید ایران می باشد و با پروانه سازمان غذا و دارو به شماره 4912 و پروانه بهداشت و بهره وری 12659 به بازار عرضه می شوند. محتویات لیوان چای دار و دمنوش دار از مواد صد در صد ارگانیک استفاده شده است. همچنین در تولید لیوان های IML و لیوان های کاغذی از مواد درجه یک استفاده می شود تا رضایت مندی مشتریان را به همراه داشته باشیم. 1 محصول لیوان IML قهوه دار در تولید این محصول از لیوان هایی با جنس IML استفاده شده که تحمل حرارت بالا را دارند.


سایت گل لیست به نشانی www.gollist.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

عکس چای دمنوش و قهوه لیوانی

  سایت گل لیست هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.