خرید بیمه

لیست و تلفن شرکت های بیمه کارگزاری بیمه نمایندگی بیمه فروش بیمه عمر بیمه بازنشستگی بیمه خودرو مرکز بیمه شرکت بیمه بیمه های ارزان تهران و شهرستان ها اگر به دنبال شرکت بیمه هستید حتما این صفحه را مشاهده نمایید


  اگر یک آگهی ستاره دار ثبت کنید،آگهی شما بسته به تعداد ستاره در اول این لیست قرار می گیرد.اگر شما هم فروشنده یا ارائه دهنده خدمات هستید از بالای صفحه روی دکمه ثبت آگهی ویژه کلیک نمایید و محصولات خود را در گوگل و سایت گل لیست تبلیغ کنید،هر چه ستاره های بیشتری سفارش دهید آگهی شما در بالاتر قرار می گیرد.

سایت گل لیست،یک نیازمندی های اینترنتی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

هیچ موردی وجود ندارد
جهت درج تبلیغات(ویژه) و نام برند شما در بالای این لیست روی لینک « ثبت آگهی ویژه » کلیک نمایید.


عکس خرید بیمه
در مورد این صفحه از سایت گل لیست:

در این صفحه می توانید لیست و تلفن شرکت های بیمه کارگزاری بیمه نمایندگی بیمه فروش بیمه عمر بیمه بازنشستگی بیمه خودرو مرکز بیمه شرکت بیمه بیمه های ارزان تهران و شهرستان ها اگر به دنبال شرکت بیمه هستید حتما این صفحه را مشاهده نمایید


بیمه چیست؟
یمه چیست: بيمه پيمانی است که برمبنا و اساس آن شرکت بيمه متعهد می شود در مقابل پولی که شخص يا شرکتی ديگر به او پرداخت می‌کند، زيان وارد شده به بيمه‌گذار را در پی رويدادی ناخواسته جبران کند. پولی را که بيمه‌گذار به بيمه‌گر می‌پردازد را حق بيمه و آنچه را که بيمه می‌شود، موضوع بيمه می‌نامند.

نمایندگی بیمه چیست؟
هر شرکت بیمه کننده با توجه به گستردگی فعالیت خود و برای گسترش روابط کاری و رسیدگی به تمام امور خود با رعایت شرایطی اقدام به انتخاب تعدادی نمایندگی می نماید که این نمایندگی ها شاخه هایی از دفتر اصلی شرکت های بیمه کننده هستند.

اعطای نمایندگی بیمه چیست؟
با توجه به گستردگی فعالیت شرکت های بیمه کننده و همچنین عدم امکان پاسخگویی به امور مراجعین در یک شعبه شرکت های بیمه گر در صورت امکان و با دارا بودن شرایطی امکان اعطای نمایندگی را خواهند داشت.

بهترین بیمه چیست؟
بهترین بیمه آن است که به نوعی سرمایه گذاری مطمئنی برای شخص بیمه گذار باشد، به طور معمول شاخص برای شناسایی بهترین بیمه رضایت مشتریان و سطح توانگری شرکت های بیمه خواهد بود.

شرکت بیمه در تهران
شرکت هایی که در تهران اقدام به بیمه نمودن مراجعین و متقاضیان بیمه شدن می نمایند و اقدام به انجام خدمات به شهروندان تهرانی می کنند شرکت های بیمه گزار در تهران هستند.

انواع بیمه
بیمه انواع مختلفی به تبع نیاز شما دارد و البته سه گروه کلی شامل اشخاص، اموال و مسئولیت دارد که و مختصرا انواعی از آن بیان خواهد شد: بیمه مسافرتی،بیمه تکمیلی، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر،بیمه حوادث، بیمه اتومبیل و انواع دیگری از بیمه ها که ممکن است به کار گرفته شود

بیمه خوب چیست؟
بیمه ای که مشتریان آن بیشترین رضایتمندی را با توجه به بهترین انجام خدمات داشته باشند بیمه ایی خوب خواهد بود.

بیمه
بیمه انجام پیمان و تعهدی است که شرکت یا شخصی با دیگری می بندد ودر قبال پرداخت مبلغی هر چند اندک از طرف شخص بیمه شده، طرف بیمه کننده متعهد می گرد تا چنانچه خسارتی به شخص بیمه شده وارد گردد از طرف بیمه گذار پرداخت گردد.

لیست کارگزاری های بیمه
کارگزار بیمه شخص یا موسسه‌ای است که واسطه انجام معاملات بیمه بین بیمه‌گذار و بیمه‌گر بوده و در مقابل آن کارمزد خود را دریافت می‌کند. همچنین کارگزار بیمه وظیفه مشورت با بیمه گذار و دریافت اطلاعات از او را دارد.

لیست کارگزاری های بیمه در تهران
با توجه به تعدد جمعیت در شهر تهران و فعالیت این دفاتر بیمه گذار و لزوم انجام امورات مرتبط با مشتریان و بیمه شدگان این شرکتها به این سبب هر شرکت بیمه به تعداد زیادی کارگزار دارد که برای مشاهده لیست این کارگزاران با مراجعه به وب سایت هر یک از بیمه ها نسبت به دفاتر کارگزار آنها مطلع خواهید شد.

لیست کارگزاری های بیمه در اصفهان
برای اطلاع از کارگزاریهای بیمه در اصفهان شما می توانید یا به اینترنت و سایتهای بیمه مربوطه مراجعه کنید یا اینکه به دفتر اصلی شرکت بیمه گر مراجعه نمایید تا از لیست کلیه کارگزاران اصفهان مطلع شوید.

لیست کارگزاری های بیمه در تبریز
برای به دست آوردن مشخصات و لیست کارگزاران شرکتهای بیمه در تبریز می توانید به دفاتر اصلی یا از طریق اینترنت و مراجعه به وب سایت این شرکتها یا از طریق سایت گل لیست به لیست کارگزاران دست یابید.

لیست کارگزاری های بیمه در شیراز
کارگزاری های شیراز دفاتری هستند که رابط بین دفتر اصلی و مردم وبیمه شدگان در شهر شیراز هستندکه با توجه به وسعت تعداد و جمعیت آنها اسامی و مشخصات و نشانی کارگزاری های شرکت های بیمه در شیراز بطور لیستی قابل مشاهده هستند.

شرکت های بیمه
شرکتهای بیمه متشکل از افرادی هستند که خطرات را به خوبی می شناسند و حدود و میزان احتمال وقوع آنها را هم می دانند به این سبب با محاسبه چند عامل می توانند حق بیمه را تعیین کنند، بنابراین تعیین حق بیمه هر شخص بر دو عامل استوار است، اول اینکه به طور کلی احتمال بروز حادثه برای آن شخص در آینده به چه اندازه است و دوم اینکه میزاناحتمال بروز حادثه برایشخص بیمه شده تا چه اندازه قریب الوقع است.

خرید بیمه
هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند تحت پوشش بیمه قرار گرفتن را دارند می توانند با پرداخت مبلغی هر نوع بیمه را خریداری نماید و تحت پوشش آن قرار گیرد.

فروش بیمه
شرکتهای بیمه از طریق دفتر اصلی خود و یا از طریق دفاتر کارگزاری های خود می توانند با مشاوره دادن به اشخاص حقیقی یا حقوقی که می خواهند تحت پوشش بیمه قرار گیرند بهترین و مناسب ترین بیمه را به متقاضی بیمه بفروشند.

خرید بیمه آنلاین
کاربران اینترنتی که قصد تحت پوشش قرار گرفتن بیمه را دارند می توانند با مراجعه به سایت های اصلی شرکت های بیمه گذار و یا کارگزاران این شرکتهای بیمه خود را بطور آنلاین بیمه کنند.