طراحی وب سایت

لیست و تلفن تمامی شرکت های طراحی وب سایت و شرکت های طراحی سایت با جزییات کامل و معرفی رزومه اگر قصد سفارش سایت را دارید حتما این صفحه را ببینید کلیه افراد و طراحان سایت در این صفحه قرار داده شده است گل لیست لیست مرتب شده طراحان سایت


  اگر یک آگهی ستاره دار ثبت کنید،آگهی شما بسته به تعداد ستاره در اول این لیست قرار می گیرد.اگر شما هم فروشنده یا ارائه دهنده خدمات هستید از بالای صفحه روی دکمه ثبت آگهی ویژه کلیک نمایید و محصولات خود را در گوگل و سایت گل لیست تبلیغ کنید،هر چه ستاره های بیشتری سفارش دهید آگهی شما در بالاتر قرار می گیرد.

سایت گل لیست،یک نیازمندی های اینترنتی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

هیچ موردی وجود ندارد
جهت درج تبلیغات(ویژه) و نام برند شما در بالای این لیست روی لینک « ثبت آگهی ویژه » کلیک نمایید.


عکس طراحی وب سایت|لیست شرکت های طراحی وب
در مورد این صفحه از سایت گل لیست:

در این صفحه می توانید لیست همه شرکت های طراحی وب سایت، ساخت سایت، راه اندازی سایت، فروش وب سایت را در تهران و شهرستان ها مشاهده نمایید. اگر به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت می گردید در لیست بالا می توانید نمونه ای ا آنها را مشاهده نمایید.


وب سایت چیست؟
وب سایت در انگلیسی بصورت website نوشته می شود و به معنای پایگاه بر بستر وب می باشد. در کل به مجموعه ای از صفحات وب که دارای محتوای چند رسانه ای باشند  وب سایت گفته می شود.

نام های دیگر وب سایت
در فارسی به website وبگاه، تارنما، تارگاه، سایت و وب سایت هم گفته می شود.

طراحی وب سایت چیست؟
به طراحی وب سایت یا ساخت سایت اینترنتی که توسط شرکت های طراحی وب سایت انجام می شود، طراحی وب سایت گفته می شود.

تاریخچه وب سایت ها
اگر بخواهیم تاریخچه وب سایت ها را بگوییم، باید بگوییم اولین وب سایت به وسیله تیم برنزلی در سی ام آورین سال 1993 میلادی برابر با سال 1372 هجری شمسی در  موسسه سرن طراحی شد. موسسه سرن طی اطلاعیه ای به همه مردم گفت استفاده از وب سایت برای همه بصورت مجانی است.

کاربرد وب سایت چیست؟
وب سایت ها کاربردهای فراوانی همچون فروشگاه اینترنتی، سایت خبری، سایت ورزشی، سایت تجاری، سایت دیکشنری، سایت تبلیغاتی و غیره دارند

مزایای وب سایت چیست؟
وب سایت های مزایای فراوانی دارند، همچون قابلیت ارتباط با کاربر، امکان نمایش چند رسانه ای بصورت فیلم، عکس، متن و صدا. هزینه طراحی وب سایت زیاد نمی باشد.

ویژگی های سایت خوب چیست؟
سایت خوب، یک سایتی است که اولا تمامی نیازهای دلخواه شما و کاربران سایت شما را رفع کند. از طرفی یک سایت خوب به لحاظ فنی سایتی است که در گوشی های موبایل و  تبلت ها به خوبی نشان داده شود. سبک و سریع باشد، سئوی خوبی داشته باشد، امن باشد، محتوای خوبی ارائه دهد، پویا باشد و غیره.


ساخت وب سایت چیست؟
برای راه اندازی یک سایت، باید به شرکت های تولید کننده و طراحی سایت بگویید تا برای شما یک سایت را بسازند، منظور از ساخت سایت همان طراحی وب سایت یا راه  اندازی سایت می باشد.

شرکت طراحی وب سایت چیست؟
از آنجا که طراحی برخی از سایت ها نیاز به یکسری کارهای فنی دارند، از این رو برخی از شرکت ها به کار طراحی وب سایت می پردازند. به شرکت هایی که می توانند برای  مشتریان سایت طراحی کنند، شرکت طراحی وب سایت گفته می شود.

لیست شرکت های طراحی وب سایت
به لیست،اسامی و شماره تلفن شرکت های طراحی وب سایت که در آن نام شرکت های طراحی سایت قرار داده شده باشد، شرکت طراحی وب سایت گفته می شود. در لیست بالا  می توانید لیست شرکت های طراحی وب سایت را مشاهده نمایید.

طراحی وب سایت حرفه ای چیست؟
برخی از شرکت ها می توانند سایت ها را نسبت به شرکت های دیگر بصورت حرفه ای تر،کاربردی تر و عالی تر درست کنند و نسبت به سایر رقبا تمامی موارد فنی را رعایت می  کنند، به طراحی سایت هایی که بهینه شده باشند و تمامی نکات فنی را به خوبی رعایت کرده باشند، طراحی وب سایت حرفه ای گفته می شود.

طرحی سایت فوری چیست؟
برخی از شرکت های طراحی وب سایت یا شرکت های ساخت سایت می توانند بصورت فوری و سریع برای مشتریان سایت طراحی کنند، این شرکت ها معمولا کارشان را طراحی  سایت فوری ذکر می کنند.

ساخت وب سایت با جوملا
به وب سایت هایی که با استفاده از سی ام اس یا هسته جوملا (joomla) سایت طراحی می کنند، ساخت وب سایت با جوملا گفته می شود. جوملا یک سیستم است که یک هسته  آماده است و توسعه دهندگان سایت می توانند با دستکاری این هسته، نصب ماژول ها و غیره برخی از سایت ها را طراحی کنند. امروزه سایت های فروانی با سیستم جوملا  طراحی شده اند.

ساخت وب سایت با وردپرس
به سایت هایی که با استفاده از cms یا هسته وردپرس (wordpress) طراحی شده اند، سایت های وردپرسی گفته می شود. وردپرس یک هسته قوی و قدرتمند برای ساخت  انواع سایت ها، فروشگاه های اینترنتی، ساخت فروم ها و غیره دارد. طراحان سایت زیادی امروزی سایت ها را با وردپرس طراحی می کنند. هم اکنون میلیون ها سایت وجود  دارد که با استفاده از وردپرس ساخته شده اند.

طراحی سایت با کیفیت
به سایت هایی که توسط شرکت های طراحی سایت با کیفیت و رعایت اصول کافی طراحی می شوند، طراحی سایت با کیفیت گفته می شود.

خرید وب سایت چیست؟
منظور از خرید سایت همان درخواست طراحی سایت است که به شرکت های طراحی سایت داده می شود.

فروش وب سایت چیست؟
به راه اندازی سایت توسط شرکت های طراحی وب سایت برای مشتریان، فروش وب سایت گفته می شود.

طراحی سایت ارزان چیست؟
شرکت های ساخت سایت یا شرکت های طراحی وب سایت گاهی برخی از سایت ها را با قیمت های ارزانی طراحی می کنند، به این طراحی ها، طراحی سایت ارزان گفته می شود.

طراحی وب سایت منحصر به فرد چیست؟
اگر نیاز به یک سایت دارید که فقط مختص شما باشد و نمونه آن برای هیچکس ساخته نشده باشد، می توانید به شرکت های طراحی سایت بگویید که یک سایت منحصر به فرد  می خواهید نه قالب آماده. گاهی شرکت های طراحی وب سایت برای کاهش هزینه و بودبجه مشتری از یک قالب برای چندین نفر استفاده می کنند.


هزینه طراحی سایت
هزینه طراحی سایت براساس معیارهای گوناگونی همچون منحصر به فرد بودن، امکانات، قالب وب سایت، ساعات کار بر روی سایت، استفاده از تکنولوژی به کار رفته در سایت،  تعداد صفحات، کاربرد سایت،پویا بودن یا ایستا بودن و غیره قیمت گذاری می شود.

طراحی سایت با cms چیست؟
کلمه cms مخفف کلمه Content Management System و به معنای سیستم مدیریت محتوا می باشد. سیستم مدیریت محتوا یک هسته آماده از سایت است که توسعه  دهندگان می توانند سریع و در کمتر از سه روز با آنها یک سایت را طراحی کنند.  اگر به دنبال یک سایت هستید که سریع طراحی شود حتما به دنبال طراحی سایت با cms  باشید.


طراحی سایت متحرک چیست؟
سایت هایی که بصورت پویا و هنگام کار با سایت صفحات آن ایجاد می شود، طراحی سایت متحرک گفته می شود.

لیست شرکت های طراحی سایت
به لیست و شماره تلفن تمامی شرکت های طراحی سایت، لیست شرکت های طراحی سایت گفته می شود. در لیست بالا نمونه ای از افراد و شرکت های طراحی سایت آورده شده  است.

طراحی وب سایت در تهران چیست
به شرکت های طراحی سایت در تهران، که به کار ساخت سایت در تهران می پردازند، شرکت های طراحی سایت تهران گفته می شود. البته در نظر داشته باشید برای طراحی  سایت، طراح سایت شما می تواند در هر مکانی باشد.

طراحی وب سایت در اصفهان چیست؟
به شرکت های طراحی و پذیرش سفارش سایت در شهر اصفهان، شرکت های طراحی سایت اصفهان گفته می شود.

طراحی وب سایت در کلان شهرهای ایران
امروزه شرکت های طراحی سایت زیادی در کشور با عنوان شرکت طراحی سایت در تبریز، شرکت طراحی سایت در شیراز و غیره وجود دارد.

شرکت طراحی سایت خوب
اگر به دنبال شرکت طراحی سایت خوب هستید، ابتدا سعی کنید ببینید که آیا آن شرکت طراح وب سایت، می تواند آن چیزی که شما می خواهد را طراحی کند یا نه. اگر تمام  مواردی که شما خواستید را توانست برآورده کند. از او بخواهید که یک یا چند سایت مشابه را که تاکنون طراحی کرده است را به شما نشان دهد. اگر طراحی سایت شما یک ایده   هست و کاملا تازگی دارد سعی کنید هنگام طراحی سایت حتما قرارداد ببندید.