خرید و فروش کابینت

لیست و شماره تلفن تمامی فروشگاه ها فروش کابینت تولیدی کابینت و شرکت های خرید و فروش عمده و خرده کابینت در تهران و شهرستان ها اگر به دنبال خرید و فروش کابینت هستید حتما این صفحه را مشاهده نمایید.


  اگر یک آگهی ستاره دار ثبت کنید،آگهی شما بسته به تعداد ستاره در اول این لیست قرار می گیرد.اگر شما هم فروشنده یا ارائه دهنده خدمات هستید از بالای صفحه روی دکمه ثبت آگهی ویژه کلیک نمایید و محصولات خود را در گوگل و سایت گل لیست تبلیغ کنید،هر چه ستاره های بیشتری سفارش دهید آگهی شما در بالاتر قرار می گیرد.

سایت گل لیست،یک نیازمندی های اینترنتی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

هیچ موردی وجود ندارد
جهت درج تبلیغات(ویژه) و نام برند شما در بالای این لیست روی لینک « ثبت آگهی ویژه » کلیک نمایید.


عکس خرید و فروش کابینت
در مورد این صفحه از سایت گل لیست:

در این صفحه می توانید لیست فروشندگان کابینت، تولیدی های کابینت، کارگاه های تولید کابینت، عمده فروشی های کابینت، سایت های آنلاین فروش کابینت و غیره را مشاهده نمایید.


کابینت چیست؟
در اصل کابینت واژه ایی فرانسوی است که در واقع به معنای قفسه های ساخته شده از چوب یا فلز است که موجب نگهداری اشیا و وسایل در آن می گردد، قفسه های ساخته شده(کابینت) به اشکال مختلفی ساخته می شدند و در مکانهایی مانند آشپزخانه حمام سرویس بهداشتی، باشگاه یا جاهای مختلفی قابل استفاده هستند

سفارش کابینت
برای سفارش دادن کابینت باید به کارگاه های کابینت سازی مراجعه و طرح و مدل مد نظر خود را سفارش دهیم و همچنین می توانیم به فروشگاه های عرضه کابینت نیز مراجعه نمود.

خرید کابینت
به طور معمول برای خرید کابینت می توان به فروشگاه هایی که انواع کابینت ها را به فروش می گذارند مراجعه نمود.

فروش کابینت
برای فروش کابینت، سازندگان کابینت می توانند چه در کارگاههای ساخت کابینت یا اینکه دفاتر فروش کابینت ها اقدام به فروش نمایند.

تولیدی های کابینت
تولیدی های کابینت کارگاه هایی هستند که با خریداری و تهیه ورق آلات ساخت کابینت، امکان تولید کابینت برایشان ممکن می شود.

مرکز فروش کابینت
در نقاطی که چندین فروشگاه کابینت تاسیس شده است و در آنجا امکان تنوع انتخاب بیشتری ممکن است مراکز فروش کابینت هستند.

خرید عمده کابینت
با مراجعه به مراکز فروش و کارگاه های تولید کابینت برای خریداران عمده این امکان فراهم می شود که بتوانند بطور گسترده اقدام به خرید انواع کابینت ها با قیمتی به مراتب کمتر به جهت پخش در بازارنمایند.

کابینت آشپزخانه
همانطور که گفته شد ساخت کابینت ها جهت نصب در اکثر نقاط منزل به خصوص در حال حاضر که لوازم منازل زیاد شده اند ضروری است بنابراین به قفصه هایی که در آشپزخانه منازل نصب می شوند را کابینت آشپزخانه می گویند.

جدیدترین کابینت آشپزخانه
برای اینکه بهترین کابینت آشپزخانه را انتخاب نمایید موضوعاتی مانند، رنگ دیوارها، در اکثر دکوراسیون های مدرن بیشتر از رنگ خنثی استفاده میشود را باید مد نظر قرار دهید. تا کابینت هایی شیک مدرن و زیبا داشته باشید

کابینت آشپزخانه مدرن
کابینت های مدرن بخاطر رنگ و نحوه هم پوشانی فضای آشپزخانه با رنگ کابینت ها به وجود می آید از آنجایی که در طرح های مدرن بیشتر از رنگهای خنثی یا خاکستری استفده می شود دقن نظر به این موضوع اهمیت بالایی دارد.

کابینت آشپزخانه فلزی
کابینت آشپزخانه انواع مختلفی دارد که از این نمونه ها کابینت فلزی است چنانچه شخصی به دنبال کابینتی شیک مدرن و براق است می تواند از کابینت فلزی استفاده نماید که البته کابینت فلزی معایبی نیز دارد.

فروشگاه لوازم کابینت
برای بهره وری بیشتر و مدرن شدن کابینت ها بهتر است از تعدای لوازم کابینت یا به اصطلاح یراق آن مانند جا لیوان و بطری، انواع نظم دهنده کابینت ها، جا قاشق داخل کشو، سطل زیر سینک و... هستند.

طراحی کابینت آشپزخانه
در حال حاضربا توجه به افزایش آپارتمان نشینی فضای آپارتمان ها نیز کوچک تر شده به این سبب فضای داخل آشپزخانه ها نیز کوچکتر و به تبع آن چیدمان آنها کمی دشوارتر می شود. به این دلیل طراحی مناسب کابینت ها موضوعی است که نیاز به بررسی و ظرافت خاصی دارد.

کابینت آشپزخانه لوکس
برای داشتن کابینت های لوکس در یک آشپزخانه دقت نظر به نوع و جنس این کابینت ها طرح و مدل استفاده از آنها و هارمونی با رنگ دیوارهای آشپزخانه و موضوعات دیگر برای زیبا و شیک تر شدن مورداستفاده قرار می گیرد.

کابینت ام دی اف
یکی از پرطرفدارترین کابینتها در مقابل کابینت تمام چوب یا استیل براق کبینت ام دی اف است چرا که به لحاظ مقاومت با توجه به ارزانی قیمت آن به مراتب بهتر است از طرفی امکان استفاده از آن در هر قطر هایی ممکن است.

کابینت ایرانی
کابینتهایی که از مواد اولیه آن تا ساخت و تولید در ایران انجام می شود کابینتهای ایرانی هستند که معروف ترین آنها کابینت هایگلاس است.

کابینت آشپزخانه هایگلاس
ام دی اف هایگلاس در واقع همان ام دی اف با روکش ملامینه است که با یک لایه پلکسی گلاس (نوعی پلاستیک که از شیشه مقاوم تر و سبک‌تر است) پوشانده شده است و بسیار درخشنده و براق است.

کابینت آشپزخانه کوچک
کابینت آشپزخانه به قفسه هایی که برای نگهداری لوازم در آن به کار برده می شود گفته می شوند اما باتوجه به آپارتمان نشینی روز افزون مردم و کوچکتر شدن منازل و به تبع آن آشپزخانه ها به این سبب کابینت ها نیز بطور منظم تر و کوچکتردرست می شوند.

طرح کابینت
طرح کابینت بسته به نوع و متریال و المان های هر خانه متفاوت است و بهترین طرح می تواند با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه باشد.

عمده فروشی کابینت
کارگاه ها وفروشگاه هایی که بطور گسترده و ویژه اقدام به فروش کابینت می نمایند مراکز عمده فروشی کابینتا هستند.

خرید کابینت ارزان
کابینت ارزان در مقایسه با کابینت های استیل و تمام چوب کابینت ام دی اف است که پرداخت هزینه ایی به مراتب کمتر امکان نصب آن در آشپزخانه شما ممکن است.

کابینت استیل
کابینتهای استیل همانگونه که از نام آن پیدا و مشخص است کابینتی است که از جنس فلز استفاده می شود که از انواع مدرن ترین و لوکس ترین کابینتهاست.

نصب و ساخت کابینت
از گذشته ها تا کنون مردم برای جا دادن وسایل خود از طبقات چوبی یا سنگی استفاده نموده اند برای ساخت کابینت ده مرحله باید اجرایی گردد. اول- طرح اولیه (پیش طرح) 2- اندازه برداری برای اجرای طراحی و ساخت دقیق 3- طراحی 4- انتخاب نوع مصالح مصرفی 5- محاسبه اندازه های برش کاری 6- اجرای برش کاری 7- عملیات لبه چسبانی 8- شیار زدن 9- سوراخ زنی 10- مونتاژ

قیمت کابینت آشپزخانه
قیمت های کابینت ها بسته به نوع و مدل آن و یا آلیاژ استفاده از آن متفاوت است کرچه که هر گرانی دلیل کیفیت نخواهد بود.

لیست و قیمت کابینت
قیمت کابینتها با توجه به استفاده نوع چوب یا آلیاژی که در آن استفاده می شود متفاوت است که به این سبب در لیست برای جلوگیری از به هم ریختگی به طور لیستی تعیین گردیده است.

سازندگان کابینت
سازندگان کابینت هنرمندانی هستند که به طور دائم در حال طراحی و یا اجرای طرح های طراحان خواهد بود.

لیست شرکت های تولید کابینت
شرکت ها و کارگاه هایی که اقدام به اجرا و ساخت کابینت می نمایند برای سهولت دسترسی در قالب لیستی در سایت گل لیست و یا اینترنت منتشر و در معرض دید کاربران اینترنتی قرار داده است.