یخچال صنعتی تولید و فروش بهترین یخچال های صنعتی و صنایع برو

آگهی رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت گل لیست دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
گروه:
لوازم خانگی - خرید و فروش یخچال
محل:
تهران-تهران
قیمت:
قیمت: 1,000,000 تومان
کد آگهی:
1037

شرکت یونیک با سابقه ای درخشان در تولید و فروش یخچال های صنعتی با کیفیت و زیبا تصمیم به فروش اینترنتی محصولات گرفته است. کارگاه این مجموعه در تهران شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده است و دفتر فروش محصولات این شرکت توسط گروهی از افراد آموزش دیده اداره می شود که اطلاعات کامل درمورد نحوه تولید و مشخصات فنی تمامی محصولات در اختیارشان هست. پس نگران توضیحات کارشناسان فروش مجموعه نباشید چرا که هر اطلاعاتی که دریافت می کنید کاملا مطابق با محصولی ست که قرار است دریافت کنید. شعار اصلی شرکت رضایت مشتری است و در این زمینه فعالیت زیادی شکل گرفته شده تا تمامی کسانی که محصولات ما را دریافت کرده اند راضی باشند و بتوانند مارا به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند تا آنها هم بتوانند محصولات مارا استفاده کنند چرا که هدف ما جلب رضایت مشتری ست. منبع https  unique cold.com


سایت گل لیست به نشانی www.gollist.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

عکس یخچال صنعتی تولید و فروش بهترین یخچال های صنعتی و صنایع برو

  سایت گل لیست هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.