فروش و عرضه جدیدترین و تخصصی ترین تجهیزات و ابزار آلات تعمیر

آگهی رایگان

  مشخصات آگهی دهنده  

  لطفا پس از تماس با آگهی دهنده بگویید: «تبلیغ شما را در سایت گل لیست دیده ام»
تلفن:
( آگهی تاریخ گذشته )
ایمیل:
( آگهی تاریخ گذشته )
گروه:
لوازم صنعتی - خرید و فروش ابزار آلات
محل:
تهران-تهران
قیمت:
قیمت: توافقی
کد آگهی:
1025

فروشگاه سام ایران) فروش و عرضه جدیدترین و تخصصی ترین تجهیزات و ابزار آلات تعمیرگاهی فروشگاه سام ایران) با بیش از چندین سال تجربه کاری به عنوان اولین شرکت وارد کننده مستقیم عمده تجهیزات تعمیرگاهی از کارخانجات معتبراز قبیل Puli Wonderfu MPSUN Sunrise Wufu ) در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و آموزش و اعطای نمایندگی کلیه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو های سبک و سنگین آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد. با تکیه بر تجربه و سوابق عمده  شرکت سام ایران) نقش عمده ای در تامین و تجهیز کلیه ابزارآلات تعمیرگاههای کشور دارد و با توجه به دیدگاه مدیریت شرکت که تامین رضایت مشتری را در اولویت کار خود می داند همواره سعی در ارئه بهترین خدمات دارد. تجهیز و تامین از صفر تا صد کلیه تجهیزات تعمیرگاهی و نمایندگیهای مجاز خودروهای سبک و سنگین به صورت نقد و اقساط خدمات  پشتیبانی و ارائه ی


سایت گل لیست به نشانی www.gollist.ir هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا خرید خود را فقط به صورت حضوری انجام دهید و پیش از آن هیچ مبلغی را واریز نکنید.

عکس فروش و عرضه جدیدترین و تخصصی ترین تجهیزات و ابزار آلات تعمیر

  سایت گل لیست هیچ مسئولیتی در قبال صحت و سقم آگهی ثبت شده ندارد پس لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول فرمایید.