اکستنشن مژه

لیست قیمت و شماره تلفن تمامی مراکز و سالن های زیبایی کاشت مژه یا اکستنشن مژه با قیمت مناسب به همراه جزییات خدمات تخصصی کاشت مژه،اکستنشن مژه زیبایی مژه آرایش مژه و غیره حتما از این صفحه دیدن فرمایید.


  اگر یک آگهی ستاره دار ثبت کنید،آگهی شما بسته به تعداد ستاره در اول این لیست قرار می گیرد.اگر شما هم فروشنده یا ارائه دهنده خدمات هستید از بالای صفحه روی دکمه ثبت آگهی ویژه کلیک نمایید و محصولات خود را در گوگل و سایت گل لیست تبلیغ کنید،هر چه ستاره های بیشتری سفارش دهید آگهی شما در بالاتر قرار می گیرد.

سایت گل لیست،یک نیازمندی های اینترنتی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

هیچ موردی وجود ندارد
جهت درج تبلیغات(ویژه) و نام برند شما در بالای این لیست روی لینک « ثبت آگهی ویژه » کلیک نمایید.


عکس اکستنشن مژه
در مورد این صفحه از سایت گل لیست:

در این صفحه می توانید لیستی از مراکز و سالن های زیبایی کاشت مژه،اکستنشن مژه، کاشت مژه طبیعی، آرایش مژه و غیره را به همراه شماره تلفن ها مشاهده نمایید.


کاشت مژه چیست؟
کاشت مژه به معنای اضافه نمودن یکسری مژه اضافه با استفاده از چسب می باشد که باعث زیبایی صورت می شود.

اکستنشن مژه چیست؟
اکستنشن یک کلمه انگیسی است که بصورت Extension نوشته می شود. معنای اکستنشن در فارسی به معنای اضافه نمودن، توسعه دادن، بسط و غیره می باشد. کلمه اکستنش مژه که بصورت انگلیسی بصورت extension Eyelashes نوشته می شود به معنای اضافه کردن یا بلند کردن مژه می باشد که به منظور افزایش زیبایی صورت و مژه ها انجام می شود.

انواع کاشت مژه
کاشت مژه روش های مختلفی دارد که عبارتند از:
کاشت مژه طبیعی:
این نوع روش کاشت مژه از طریق جراحی و یا میکروسرجری توسط متخصصات زیبایی انجام می گردد. کاشت مژه طبیعی کار آسانی نیست و مخصوص اشخاصی است که در اثر سوختگی یا بیماری مژه های خود را از دست داده اند و باید توسط متخصصان و پزشکان زیبایی انجام شود.

کاشت مژه موقت:
در این روش که به اکستنشن مژه معروف است، مژه موهای حیوانات یا موهای مصنوعی با استفاده از چسب به پلک چسپانده می شود و پس از مدت زمانی می توانید آنها را بردارید. عمر مفید مژه در روش اکستنشن مژه ها معمولا بین دو الی چهار هفه می باشد و اگر خوب از آنها مراقبت کنید تا شش هفته هم ممکن است پایدار باشد.

فرق بین کاشت مژه با اکستنش مژه در چیست؟
کاشت مژه باید توسط متخصصات زیبایی انجام شود و در این روش از موهای طبیعی استفاده می شود  و بصورت شش ماهه و گاهی دائم کاشته می شود و بصورت معمول هر دو هفته یکبار نیاز به ترمیم دارد. اما در روش اکستنش مژه از موهای مصنوعی استفاده می گردد و دوام خیلی کمتری دارند.

علت اکستنش مژه چیست؟
اکستنشن مژه به منظور افزایش زیبایی صورت انجام می شود.

کاشت مژه در تهران
به مراکز کاشت مژه در تهران و مکان هایی که در تهران به کاشت مژه می پردازند، کاشت مژه گفته می شود.

لمینت مژه چیست؟
لمینت مژه یکی از روش های دیگر زیبایی مژه ها می باشد که در آن با استفاده از روش هایی می توان مژه هایی کلفت، پررنگ و پرپشت را داشت. در این روش با مقدار از مواد معدنی مژه ها را تقویت می کنند و مژه ها حالت یک زیبایی طبیعی پیدا می کنند.

لیفت مژه چیست؟
لیفت مژه یکی از روش های دیگر زیبایی مژه ها می باشد که در آن مژه های شما را بلند و زیبا می کند.

مراکز مجاز اکستنش مژه
از آنجا که کار زیبایی مژه شامل کاشت مژه، اکستنشن مژه، لمینت مژه، لیفت مژه و غیره کار بسیار حساسی هست، حتما قبل از مراجعه مجوزهای بهداشتیف مجوزهای آن شغل  و کلیه مجوزهای موردنیاز را سوال بپرسید و در صورت داشتن مجوزهای مربوطه مراجعه نمایید. معمولا مراکز مجاز همگی مجوزهای موردنیاز را به شما ارائه می کنند.

در بالا می توانید لیستی از تبلیغات افرادی و شرکت هایی که به کار کاشت مژه مشغول هستند را در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد،اهواز و غیره را مشاهده نمایید.