قالیشویی

لیست و شماره تلفن های تمامی قالیشویی های تهران و شهرستان ها به همراه جزییات کامل اگر به دنبال قالیشویی یا مبل شویی میگردید حتما این صفحه را ببینید لیست مرتب از تمامی قالیشویی ها با قیمت و امکان مقایسه هر یک


  اگر یک آگهی ستاره دار ثبت کنید،آگهی شما بسته به تعداد ستاره در اول این لیست قرار می گیرد.اگر شما هم فروشنده یا ارائه دهنده خدمات هستید از بالای صفحه روی دکمه ثبت آگهی ویژه کلیک نمایید و محصولات خود را در گوگل و سایت گل لیست تبلیغ کنید،هر چه ستاره های بیشتری سفارش دهید آگهی شما در بالاتر قرار می گیرد.

سایت گل لیست،یک نیازمندی های اینترنتی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

هیچ موردی وجود ندارد
جهت درج تبلیغات(ویژه) و نام برند شما در بالای این لیست روی لینک « ثبت آگهی ویژه » کلیک نمایید.


عکس قالیشویی
در مورد این صفحه از سایت گل لیست:

در این صفحه می توانید لیست همه قالیشویی ها و مبل شویی ها را به همراه قیمت مشاهده نمایید. اگر به دنبال یک قالیشویی یا مبل شویی می گردید در لیست بالا اسامی شرکت های قالیشویی آورده شده است.


قالیشویی چیست؟
به شستشوی فرشهایی که نیاز به شستن دارند و مورد شستشو قرار می گیرند قالیشویی می گویند.


تاریخچه قالیشویی چیست؟
از زمانی که فرشها یا زیر اندازها را انسان اختراع کرد به تبع آن قالیشویی نیز لازم و ضروری شد


شرکت قالیشویی چیست؟
به مجموعه ایی از افراد که بطور رسمی به کار جمع آوری و شستشوی فرش اشتغال دارند شرکت قالیشویی گفته میشود.


قیمت قالیشویی چیست؟
قیمت شستن فرش در مراکز قالیشویی بسته به نوع فرش، متراژ فرش و نوع فرش قیمت شستشو متغیر خواهد بود.


کارخانه قالیشویی چیست؟
به محلی که فرشها در آن شسته می شوند و دستگاه های شستشو در آن قرار دارند کارخانه قالیشویی می گویند


قالیشویی غرب تهران چیست؟
با توجه به وسعت زیاد شهر تهران در غرب تهران قالیشویی های زیادی تاسیس شده است افراد ساکن در غرب تهران با سرعت و آسانی بیشتری امکان مراجعه به متقاضی شستشو فرش برای او ممکن خواهد بود به این دلیل در غرب تهران شرکت های قایشویی زیادی قرار دارد


قالیشویی شرق تهران چیست؟
 خدمات رسانی در تهران بعلت وسعت زیاد این شهرمستلزم تشکیل شرکتهایی در مناطق مختلف شهر مخصوصا در شرق تهران است که ساکنین مناطق شرق تهران به سادگی و سرعت بیشتری امکان تحویل شستشوی فرشها ممکن خواهد بود.


بهترین قالیشویی چیست؟
بهترین قالیشویی قالیشویی است که از مواد شوینده معتبر و در شستشو دقت نماید و در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت شستشوی فرش را انجام دهد.


قالیشویی آنلاین چیست؟
قالی شوییهایی وجود دارد که مشخصات شرکت خود را در سایت های اینترنتی ثبت و درج می نمایند تا شما در هر کجا که باشید بتوانید با جستجویی بتوانید فرشهای خودتان را به آن شرکت برای شستشوتحویل دهید.


لیست قالیشویی ها چیست؟
هنگامی که تعداد قالی شویی ها زیاد باشد تمام اسامی این شرکت ها را در یک لیست قرار می دهند تا دسترسی به آنها ساده تر باشد.


بزرگترین قالیشویی
بزرگترین قالیشویی قالیشویی خواهد بود که امکان بیشترین شستشوی فرش را در کمترین زمان با بیشترین کیفیت داشته باشد


قالیشویی قدیم
 شستن فرش در قدیم آنگونه که در حال حاضر و به شکل مدرنیته کنونی مرسوم است نبوده واز دستگاه خاصی نیز استفاده نمی شده اما در حال حاضر قالی شویی ها با ابزار خاصی اقدام به شستشوی فرشها می نمایند.


ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست؟
قالی شویی خوب می بایست به تمام تعهدات خود به بهترین شیوه ممکن عمل نماید نسبت به گرفتن فرشها از مشتری شستشوی تمیز و با دقت فرش مدت زمان تحویل به مشتری و تناسب قیمت شستشوی فرش نسبت به سایر قالیشویی ها