نرم افزار حسابداری

لیست قیمت و تلفن تمامی نرم افزارهای حسابداری و مالی اگر می خواهید یک نرم افزار حسابداری بخرید حتما این صفحه را ببینید لیست همه نرم افزارهای حسابداری بصورت مرتب شده در این لیست قرار داده شده است و می توانید جزییات آنها را مشاهده نمایید


  اگر یک آگهی ستاره دار ثبت کنید،آگهی شما بسته به تعداد ستاره در اول این لیست قرار می گیرد.اگر شما هم فروشنده یا ارائه دهنده خدمات هستید از بالای صفحه روی دکمه ثبت آگهی ویژه کلیک نمایید و محصولات خود را در گوگل و سایت گل لیست تبلیغ کنید،هر چه ستاره های بیشتری سفارش دهید آگهی شما در بالاتر قرار می گیرد.

سایت گل لیست،یک نیازمندی های اینترنتی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

هیچ موردی وجود ندارد
جهت درج تبلیغات(ویژه) و نام برند شما در بالای این لیست روی لینک « ثبت آگهی ویژه » کلیک نمایید.


عکس نرم افزار حسابداری
در مورد این صفحه از سایت گل لیست:

در این صفحه می توانید لیست کامل نرم افزارهای حسابداری تولید شده در زمینه حسابداری و مالی را مشاهده نمایید. اگر می خواهید یک نرم افزار حسابداری تهیه کنید حتما این لیست را مشاهده نمایید با شرکت های تولیدکننده نرم افزار صحبت کنید و برنامه حسابداری دلخواه خود را تهیه نمایید.


 نرم افزار چیست؟
به یک برنامه مبتنی بر سیستم های رایانه ای همانند رایانه های شخصی، تبلت ها، گوشی های موبایل و غیره نرم افزار حسابداری گفته می شود. نرم افزار حسابداری معمولا در انگلیسی بصورت accounting software نوشته می شود. نرم افزارهای حسابداری معمولا فرآیندهای حسابداری را درون بخش های کاربردی همانند حساب های پرداختنی، حساب های دریافتنی، اسناد حسابداری، اسناد عمومی، سیستم حقوق و دستمزد،ترازنامه، تراز آزماشی بصورت کاملا دیجیتالی و غیره می آورند.

نرم افزار حسابداری چیست؟
به برنامه های کامیپوتری که به منظور آسان سازی عملیات پیچیده حسابداری،حل محاسبات و عملیات حسابداری،انجام عملیات مالی و غیره طراحی و تدوین شده اند، نرم افزار حسابداری گفته می شود.

شرکت تولیدکننده نرم افزار حسابداری چیست؟
به شرکت های تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری، شرکت تولیدکننده نرم افزار حسابداری گفته می شود.

انواع نرم افزار حسابداری
نرم افزارهای حسابداری انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
نرم افزار حسابداری خدماتی: این نرم افزارهای حسابداری خدماتی به منظور شرکت های خدماتی  تولید شده اند.
نرم افزار حسابداری بازرگانی: این نرم افزارهای حسابداری بازرگانی به منظور شرکت هایی که عملیات خرید و فروش کالا و موجودی کالا دارند مناسب است.
نرم افزار حسابداری شرکت های تولیدی: این نرم افزار به منظور شرکت هایی می باشد که کالا تولید می کنند و نیاز به محاسبه بهای تمام شده کالا دارند.
نرم افزارهای حسابداری حقوق و دستمزد: این نرم افزارها به منظور محاسبه حقوق و دستمزد و ردنمودن لیست بیمه و غیره کاربرد دارند.

نرم افزار جامع حسابداری چیست؟
لازم به ذکر است گاهی یک نرم افزار شامل تمامی بخش های بالا می باشد. به این نسخه از نرم افزارها معمولا نرم افزار جامع حسابداری گفته می شود.

نرم افزار حسابداری شرکتی چیست؟
این نرم افزارها به منظور انجام حساب و کتاب های شرکت های حقوقی طراحی شده اند و گاهی کار با این نرم افزارها برای صاحبان مشاغل سخت است.

نرم افزار حسابداری فروشگاه های بزرگ:
این نرم افزارهای حسابداری معمولا برای فروشگاه های بزرگ طراحی و پیاده سازی شده اند. این نرم افزارها معمولا محیط های کاربردی زیادی  دارند.

نرم افزار حسابداری شخصی چیست؟
این نرم افزارها معمولا به منظور انجام حساب های شخصی یک شخص خاص است. این نرم افزارهای حسابداری معمولا ساده تر هستند.

نرم افزار حسابداری تحت اندروید چیست؟
به نرم افزارهای حسابداری که بر روی سیستم عامل اندروید نصب می شود، نرم افزار حسابداری اندروید گفته می شود.

نرم افزار حسابداری تحت ویندوز:
این نرم افزارها معمولا روی سیستم عامل ویندوز نصب می شوند. تمامی دستگاه هایی که امکان نصب ویندوز داشته باشند می توانند این نرم افزارها را نصب کنند.

نرم افزار حسابداری برای ios:
این نرم افزارها را تمامی دستگاه های اپل می توانند نصب کنند. از آنجا که روی دستگاه های اپل سیستم عامل آی او اس نصب می شود، این نرم افزارهای حسابداری ویژه آنها می باشند.

نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟
به نرم افزارهایی که بر روی سرورهای آنلاین نصب می شوند، نرم افزار حسابداری تحت وب گفته می شود. تنها هنگامی می توانید با این نرم افزارها کار کنید که به اینترنت وصل باشید.

نرم افزار حسابداری خوب کدام نرم افزار هست؟
نرم افزار حسابداری خوب، نرم افزاری است که نیازهای شما را برآورده کند. قبل از خرید یک نرم افزار ابتدا باید امکانات آن را مطالعه نمایید با شرکت سازنده یا فروشنده آن تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید تا مشاوران آنها بتوانند ببینند آیا نرم افزارهای آنها برای شما مناسب است یا خیر. بیشتر افراد نرم افزارهای حسابداری می خرند ولی به دلیل پیچیدگی زیاد و مناسب آنها نبودن نمی توانند از آن استفاده کنند.